lunes, 18 de junio de 2012

Carta informal  


Hola guapíssima, que tal? Estic molt J de tenir temps per poder escriure’t i explicar-te km em va a Londres. T’escric 1 carta perquè al pis no tenim Internet pk els meus companys i jo em pensat que seria una despesa innecessària. El pis on visc, som 4 persones; 2 nois Francesos que estan estudien (8) i cultura musical son agradables ells 2 es coneixien des de petits per el que ma explicat un deis, i 1 noia xinesa és molt simpàtica, xerraire, alegra, quan estic escoltant-la em recorda a la Lena sobra tot la seva forma de veure la vida.

Als matins treballo en un bar que esta el costat de la estació, les tardes faig classes d’angles per millora la meva gramàtica i a les nits vaig a la uni. Els profes sn mlt simpàtics i xplikn b, fem molta practica amb diferent tipus de lents d’ulleres, cada mes ens fan fer un examen pràctic i teòric de cada assignatura, de moment els estic aprovant tots.

M’encanta ls classes, m’agrada la ciutat. Al principi no m’agradava el canvi que estava fent en la meva vida xo ara estic molt contenta de averi decidit estudiar a Londres.

Espero rebre noticies teves mlt aviat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario